lördag 10 november 2007

Det går bra nu, kompis det går bra nu.

Jag var nervös över att se dig, att jag inte skulle kunna motstå dig. Att jag efter några drinkar skulle ligga i din säng igen och älta vår historia.
Jag såg dig igår, och aldrig att jag vill tillbaka. Jag har suttit och inbillat mig att jag saknat dig, men jag tror jag har lurat mig själv. Jag såg ingenting i dig igår, förutom ett förflutet.
Jag har raderat ditt nummer, och kommer även radera alla dina sms och trycka av alla dina telefonsamtal. Du kan fortsätta i vårt förflutna, men jag har sett alla mina andra möjligheter.

Jag har bara två singelvänner kvar som jag kan leva loppan med, men det räcker gott. Nu ska jag lämna dig bakom mig för gott. Nu ska jag leva livet, och leva i det liv jag har nu och inte i det liv jag delade med dig.

Trevlig lördag mina vänner!

8 kommentarer:

Anonym sa...

så ska de låta go girl!! Så nu får ja se dej shaka ass på varje fest igen hoppas ja. Å den där tönten var aldrig ens värd din blick han var ju för ordentlig för dej du ska inte va med kostymmoddar. du hör hemma hos oss ;) Puss PP

Anonym sa...

She seemed dressed in all of me,
stretched across my shame,
all the torment and the pain,
leaked through and covered me,

I'd do anything to have her to myself,
just to have her for myself,

Now i don't know what to do,
I don't know what to do,
when she makes me sad
(ooooooooh)

She is everything to me,
The unrequited dream,
A song that no one sings,
The unattainable,

She's a myth that I have to believe in,
All I need to make it real - is one more reason,

I don't know what to do,
I don't know what to do~
When she makes me sad
(oooooooooh)

But I won't let this build up inside of me,
I won't let this build up inside of me,
I won't let this build up inside of me
(I won't let this build up inside of me),
I won't let this build up inside of me
(I won't let this build up inside of me)

I catch in my throat - choke,
torn into pieces I won't,
No,
I don't want to be this

But I won't let this build up inside of me,
(Won't let this build up inside of me)
I won't let this build up inside of me, [ \Repeat]
(Won't let this build up inside of me) [ /1 Time]
I won't let this build up - inside of me,
(of me!),
(Won't let this build up inside of me) [Starts in the middle of "me", echoes, repeats 2X, then continues throught the following]

She isn't real
I can't make her real
she isn't real
I can't make her real

Anonym sa...

Vad är ditt problem PP, kan du inte ens skriva ditt rediga namn ? Om du nu gillar henne så mkt är det väl lika bra att erkänna vem du är, annars kan du väl lika gärna skita i att bry dej. Om du nu vill dölja vem du är kan jag bara meddela dej p att du lyckas inte till 100. mogert av dig . / tobbe .

Elin Bergholm sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elin Bergholm sa...

Alla vet vi väl vad Jonas problem är, och inte är det att han kallar sig för PP iaf. Hans problem är ju att han har komplex för att han aldrig blev någon Johan Davidsson, utan att han bara blev en medelmåtta såm lirar kass hockey. Är man så misslyckad kan man behöva hävda sig lite.
Angående raff-set och andra saker du har tagit upp här så kan jag ju säga att jag aldrig skulle ta i dig med tång nu mera. Jag kanske gjorde det när jag var 15 och inte visste bättre, men nu har man ju förstått att sådana som du är nollor, så fortsätt du att ragg 13-åringar utanför ungdomsgårdarna.

Tobbe, du är typ bäst :O

Elin Bergholm sa...

som och ragga såg jag blev lite fel där.

Anonym sa...

jag är glad för din skull :)

ska jag slå pp åt dig btw..?

Elin Bergholm sa...

Han är inte värd det ;) Din hand är bara han den där värd. Jag har glömt vad han heter, förlåt :D
Men jag älskar dig iaf.