torsdag 20 december 2007

Så gott att må gott igen

Idag har jag gått runt med ett leende på läpparna hela dagen. Eller hela dagen har ju inte gått än, men jag slår vad om att jag kommer le när jag går och lägger mig med.
Allt är bara så jävla bra nu.
Jag har världens bästa familj och världens bästa vänner. Vill bara krama sönder er!
Får inte glömma att jag också har världens bästa vovve...
Det är snart jul och massor med mys.
Jag är barnvakt åt världens sötaste lille kille som springer runt med hela munnen full med pepparkaksdeg och försöker låta som en traktor.
Skolan slutade idag och jag var till och med så glad att jag ville krama alla mina lärare.
Världens elakaste men ändå bästa mormor har jag med, inte att förglömma.
Önskar bara att morfar hade fått vara med oss den här julen. Jul var det bästa han visste, precis som mamma.


Du ska ha några egna rader Huck. Du är det bästa jag vet. Hur många jular är det nu? 11? Traditionen när vi alltid träffas den 23:e vid den gamla sågen och byter julklappar. Ringer varandra minst 5 ggr på julafton för att "rapportera". Det är ingen jul utan dig, ingenting är någonting utan dig. Du är och kommer alltid att vara den bästa vän jag någonsin haft.

Idag uppskattar jag allt det här jag inte annars märker.
Jag vet inte vad som har hänt, kanske för att det är jul eller kanske är det godingen.

Just de, godingen med. Fidde släng dig i väggen, du når aldrig upp till hans nivå.

1 kommentar:

Anonym sa...

för att citera lundell och imponera " ja e en lycklig man när ja e me dej"