onsdag 19 december 2007

All I Want For Christmas Is You

I don't want a lot for Christmas
There's just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is...
You

Santa won't you bring me the one I really need
Won't you please bring my baby to me...

Lyssnade på denna låt innan och insåg att precis så här är det. Jag bryr mig inte om julklappar och Kalle och allt annat. Jag skulle kunna offra allt det där om du kom hem.
Jag frågade en vän innan och hon sa att det är när det känns så här som man vet att det är värt att satsa. Att man inte ska ge upp.
Det enda jag önskar mig i år är att du kommer hem. Att få hålla om dig på julafton och kura ihop mig i den där lilla gropen emellan din nacke och axel.

Det är så det är, allt jag vill ha på julafton är du.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har personen du vill ha ett namn? Är det den där Fidde?

Du vet att Agnes som är med och sjunger den låten är från Vänersborg va? :-) Hehe

peternordin.blogg.se

Elin Bergholm sa...

Ja han har ett namn, men det låter jag vara hemligt ett litet tag till ;) Och det är inte Fidde iaf, va så säker.. haha

Att Agnes är från Vänersborf visste jag ju iofs inte, men varje dag lär man sig nått nytt sägs det ju..