söndag 24 februari 2008

You shook me alla night long

Du förstör mina förhållanden och lämnar en bitter eftersmak som inte ger sig av.
Jag har aldrig ångrat mig när vi har rullat runt i skärvorna av mina förstörda förhållanden.
Det finns inget som kan berusa mig som du.
Din brunbrända hud och dina stora mörka ögon.
Dina tunga andetag i mitt öra.
Dina fingrar som borrar sig in i min rygg och dina läppar mot min hals.
Malboro light på en regning balkong iklädd endast din skjorta.
Varm säng, varm hud, varm famn.
Inga krav.
Snabba klackar i trappan, bildörrar, hastiga ursäkter, förbjudna sms.
Begär.
En längtan som är för svår att motstå.
Jag vill bara ha din skjorta där på balkongen, jag skulle aldrig stanna och stryka den.
Vi är som en overall en solig dag i juni, teoretiskt sätt möjligt, men alldeles för hett.
Vi skulle bränna ihjäl oss.
Du är förbjuden, jag är bunden.
Förbjuden frukt smakar alltid bäst.
Den bittra eftersmaken får jag väl leva med, för det är hos dig jag upplever frihet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Rock that smile I love your fucking face