tisdag 5 februari 2008

Godingen i Februari



Då var det dags igen.
Peter kanske kan pigga upp er suktande flickor denna grå månad?
För han är nämligen denna månadens goding.
Jag får tydligen inte ägna mig åt godingar längre, så detta överlåter jag åt er.
Eller, jag får ägna mig åt hur mycket godingar som helst.
Här är min motivering.
Peter är en glad och söt goding som ännu är singel. Detta är enligt mig mycket märkligt då han är ett kap för alla tjejer som letar efter en " go kille" som han nog själv skulle uttrycka det.
Han har ett leende som kan lysa upp vilken grå dag som helst och en hundpromenad hand i hand med den här godingen vore väl inte helt fel tjejer?
Ja, han har hund.
William var namnet på denna gosse, så gillar ni inte hundar är han nog inget för er.
Får den här godingen era hjärtan att slå ett extra slag eller era kinder att hetta till lite?
Hör då av er, så får vi se om Herr Goding är anträffbar.
Så, då kör vi en applåd för Peter, killen hela dan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, Sjyst presentation av mig ;-) Förstår inte heller riktigt hur man kan va singel men har väl inte hittat "den rätta" än bara!?! :-)

Anonym sa...

Hmm, min bloggadress kom ju inte med :-( hahaha

peternordin.blogg.se

Anonym sa...

ser ut som en riktigt trevlig kille :) hehe