torsdag 7 februari 2008

Jag hör hur dem ligger med varann i våningen ovanför..

hon låter så lycklig, hon låter så fin..
Ja, lite så är det nu, vettifan om jag är lycklig med rätt nöjd.

Sen är ju Peter " Hamstern" snyggast i stan, lätt alltså. ( min man)
Mannen hela dagen lång.
Observera att jag inte menar Peter i inlägget under.

Det här med förhållande tycker jag är ett tveksamt kort.
Jag ska inte vara sämre än att jag ger det en chans dock.
Jag tänker som så att man har ju ett stor godispåse, och man har många goda godisar.
Varför då bara käka en godis?
Jag brukar bara äta skalet på godisen, är det fyllningen som är poängen?
Tveksam.. mjoo.. jaaa.. jooo.
Men det är rätt gött.
Bara det är god fyllning..

Nog om det, nu ska jag och Huck besöka vår man Peter " Hamstern" Olearys.
Han är kungen på junis.

Inga kommentarer: