tisdag 20 januari 2009

Hey Ho, lets go!

Fan vad jag är dålig på det här med att blogga, här kommer en uppdatering.

Är väldigt nöjd med livet just nu, det är mycket som kommer att hända inom en snar framtid. Jag kommer att ta studenten och mitt körkort. Jag kommer att börja plugga, och förhoppningsvis bli något jävligt bra ( vrf skulle jag inte liksom haha).
Jag tror att det kommer bli den bästa sommaren på länge, vilket jag säger innan varje sommar. Jag och Bella ska till Hultsfred och svina, och även ett besök på peace and love ska vi hinna med.
Jag ska till Ungern och Paris och slå klackarna i taket.
Jag har världens hetaste och bästa J!
Fan så bra!

Om jag ska leva i nuet så kommer den här veckan att bjuda på en hel del pluggande, träning och ölbowling+ utgång.
Känner mig taggad att spöa mina vänner i bowling, jag är grym!

På återseende

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer ihåg innan du åkte på hultsfred 07, solbränd och snygg, det här året kanske jag joinar ;)

Kom på besök snart gumman!Jag saknar dej!

Anonym sa...

saknar dig baby!