onsdag 29 oktober 2008

Utmanad

Jag vet inte hur man länkar (oteknisk) men det var iaf Peter som utmanade mig peternordin.blogg.se


Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både knäppa och alldagliga.
Utmana 7st i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem får veta att du utmanat dem genom att lämna en kommentar hos dem.

Jag är inte döpt, mamma och pappa bestämde sig för att jag själv skulle få välja om jag ville tillhöra något kristet förbund när jag blev gammal nog att förstå vad det var.

Jag har en försmak för män med namnet Fredrik, jag vet inte varför.

Jag har en fobi, älgflugor. Jag vågar inte gå ut i skogen på hösten och börjar gråta om jag ser en älgfluga närma sig.

Jag samlar på LP-skivor.

Jag kan inte äta apelsiner, då jag är rädd för de små, små kärnorna som finns längst upp i klyftan.

Jag skulle aldrig dejta en fet kille.

Jag måste köpa minst 1-2 par skor i veckan, annars får jag abstinens.


Jag utmanar Tanja, Bella, Fröken T, Calle, Mattias, Kusin och Brorsan.

Inga kommentarer: